Skerpioen is er heel goed in geslaagd om het team te betrekken bij het ontwikkelen van onze nieuwe positionering.
Hoe maak je van een goedlopend, traditioneel leasebedrijf een eigentijdse en energieke organisatie die klaar is voor de toekomst? Door met het management en het team in gesprek te gaan, ontdekken we dat de organisatie warmloopt voor moeilijke en onverwachte vraagstukken. Koppel dat aan een heel goede band met relaties en een degelijke operatie en de nieuwe positionering werd al snel duidelijk. Ga voor echte mobiliteit en koppel die niet automatisch aan automobiliteit. Kies voor een open blik en vraag waar de klant mee geholpen is. Dan ontstaan nieuwe concepten, nieuwe oplossingen en nieuwe kansen in een traditionele markt. Wishes Beyond Wheels, volgens de unieke mobiliteitstheorie van Riemersma.
Rob Gielens, algemeen directeur Riemersma Leasing:
Skerpioen is er heel goed in geslaagd om het team te betrekken bij het ontwikkelen van onze nieuwe positionering. Hierdoor was iedereen meteen enthousiast en wordt de nieuwe positionering nu op een natuurlijke en ongedwongen manier gedragen door de hele organisatie. Het enthousiasme van Sander is aanstekelijk en werkt. Ook nu de positionering staat is het prettig om regelmatig met Sander te sparren.