Jumbo Supermarkten

Dat masterplan heeft Sander en zijn team omgezet naar de 7 Dagelijkse Zekerheden. Onze formule.

Jumbo Supermarkten over Skerpioen

Skerpioen is er trots op dat Sander van de Gevel mede aan de wieg heeft gestaan van het onverwoestbare fundament van JUMBO, zo’n beetje de meest spraakmakende marketingcase van de afgelopen 25 jaar. Het geeft veel inzicht in de kennis, kunde en ervaring die daar voor nodig was en in de loop der jaren is opgebouwd.

De bouw van het Jumbomerk was even baanbrekend als succesvol. De familie Van Eerd had een ongelofelijke drive om het anders te doen en een scherp inzicht in hoe dit bereikt moest gaan worden. De koers was even eenvoudig als brilliant: zet de klant in alles centraal. Altijd. Zo ontstonden de 7 Dagelijkse Zekerheden. Voor zowel de consument als de medewerkers aanraakbaar en inspirerend. Een fundament dat nog niets aan kracht heeft ingeboet.

Colette Cloosterman-Van Eerd, CCO Jumbo Supermarkten

In 1995 wilde we het helemaal anders gaan doen. Geen grijze muis meer zijn. We wilden onze supermarkten opnieuw uitvinden alsof ze nog niet bestonden. Daar hebben we toen met klanten over gesproken en daaruit volgde een eerste masterplan. Dat masterplan heeft Sander en zijn team omgezet naar de 7 Dagelijkse Zekerheden. Onze formule. Een schot in de roos. Het maakte onze drive heel concreet. Klanten en medewerkers snapte het. Nu bijna 25 jaar later en bijna 600 winkels verder is dat fundament nog altijd onaangetast. Bovendien is het fijn samenwerken met Sander. Hij is eerlijk, kritisch en gedreven. En niet te vergeten een aardige vent.

Meer klanten vertellen